Ofte stillede spørgsmål

På denne side har vi samlet alle de spørgsmål, som vi ofte bliver spurgt om. 

Kan du ikke finde et svar på dit spørgsmål, så vil vi meget gerne hjælpe dig med alle de spørgsmål du måtte have.

Så kontakt os gerne på Telefon: 51 40 92 24 eller på e-mail: mail@vinstokken.dk. Du kan altid henvende dig til os, så kig forbi eller lav en aftale med os, så tager den derfra. 

Indholdsfortegnelse:

  1. Spørgsmål om vinstokken?
  2. Spørgsmål om levering?
  3. Spørgsmål om ordren?


Spørgsmål om vinstokken?


Hvad er Vinstokken.dk’s åbningstider?
Svar: Vi kan træffes på telefon, mail eller på vores adresse i tidsrummet kl. 09:00 - 16:00 mandag til fredag.

 

Hvordan handler man på vinstokken.dk?
Svar: På vinstokken.dk, tager det kun nogle få klik fra valg af den vin du gerne vil købe til du modtager en ordrebekræftelse på din e-mail. Du starter med, at vælge den vin du gerne vil købe -> så vælger du antal du vil købe -> så klikker du køb -> så kan du se i toppen af hjemmeside at der står ”Varen er lagt i din indkøbskurv” -> dernæst klikker du på linket i toppen af siden eller på indkøbskurvsikonet på højre side -> Så kommer du til oversigten over hvad du har valgt, her kan du let gå tilbage til at købe ved at klikke på ”Køb mere” , hvis mangler en vin eller hvis du har valgt den forkert vin, så kan du let fjerne den ved at klikke på ”Tøm kurv” -> når du er sikker på at have valgt den rigtige vin og den rette antal af vinen som du vil have, så klikker du på knappen ”Til bestilling”  -> når du lander på bestillingssiden, så skal du indtaste dine oplysninger, navn, adresse, e-mail, Telefonnr. Alle disse oplysninger er vigtige, så vi kan få leveret din ordre direkte til dig. -> efter du har indtastet alle vigtige oplysninger og afkrydset andre vigtige felter, så klikker du på knappen ”Godkend og betal” - > når du har klikket på ”Godkend og betal” lander på vores eksterne betalingsservice, som styrer alle vores betalinger. -> Så vælger du enten betalingskort eller Mobilpay og indtaster dine vigtige oplysninger for at kunne gennemfører betalingen -> efter du har gennemført betalingen vil du modtage en ordrebekræftelse på din e-mail og nogle dage senere vil din ordre blive leveret direkte til din adresse.

 

Må jeg købe på vinstokken.dk, hvis jeg er under 18 år?
Svar:  Det er kun tilladt at købe hos Vinstokken.dk hvis du er fyldt 18 år. Ved at accepterer vores handelsbetingelser bekræfter du hermed også at du er fyldt 18 år. 


Spørgsmål om levering?


Hvor i landet leverer i?
Svar: Næsten! Vi leverer til alle brofaste dele af Danmark

 

Hvor lang er leveringstiden?
Svar: Du vil modtage din levering 2 hverdage efter din bestilling. Hvis det ikke er tilfældet, så bedes du kontakte os, husk at have ordrenummeret parat. 

 

Hvordan bliver vinen leveret?
Svar: Din ordre vil blive afsendt med vores transportør, som Vinstokken har en aftale med. Det er Xpressen eller Post Nord, vi benytter som fragtmænd.

 

Hvis jeg ikke er hjemme, når ordren bliver leveret, hvad gør jeg så?
Svar: Hvis du ikke er hjemme, når vores leverandør kommer forbi med ordren, så kan du skrive i kommentarfeltet ”Bemærkning til forsendelse” om hvor du gerne vil have de stiller din varer.

 

Har i et leveringsgebyr?
Svar:  Ja vi har et leveringsgebyr på 49 kr. på alle bestillinger på under 1000 kr.

 

Kan vinen leveres til etageejendomme?
Svar: Hvis du bor en etageejendom, så kan vi kun leverer vinen til dig personligt, hvis der er fri og uhindret adgang til opgangen. Hvis opgangen har en dørtelefon med en kode, så kan du skrive koden i kommentarfeltet under bestillingen af din ordre, så vores leverandør kan komme ind og leverer dine varer.  

 

Spørgsmål om Ordren?


Hvilke betalingsmuligheder kan jeg anvende?
Svar: Hos vinstokken.dk kan du anvende Dankort, Dankort Elektron, Visa Kreditkort & Visa Debitkort og Mastercard, når du handler på vores hjemmeside.

 

Kan jeg følge min ordre?
Svar: Ja du vil modtage en mail, når vi har oprettet ordren. Så vil du modtage ”Track and trace” informationerne, så du kan følge hvor langt din bestilling er i leveringsprocessen.

 

Jeg har bestilt til en forkert adresse - hvad gør jeg?
Svar: Hvis du er kommet til at indtaste en forkert adresse, så tag endelig kontakt os personlig på mail@vinstokken.dk eller på tlf: 51 40 92 24, så skal vi nok finde en løsning på problemet.

 

Kan jeg fortryde mit køb?
Svar: Du har ret til at fortryde dit køb ifølge Forbrugeraftaleloven, og vinen skal returneres til Vinstokken.dk senest 14 dage efter modtagelse af varen. Inden returnering bedes du henvende dig til vores kundeservice på mail@vinstokken.dk eller på telefon 51 40 92 24 for at få udleveret den korrekte returadresse. Du bedes returnere vinen intakt i den originale emballage, som vinen blev leveret i. Manglende eller beskadiget original emballage, resulterer i, at din fortrydelsesret kan bortfalde. Vi gør ligeledes opmærksom på ved fortrydelse af købet, at vinen ikke må åbnes. Så Vinstokken.dk har modtaget din returforsendelse, tilbagebetales pengene til samme konto som angivet ved din bestilling.


Min bestilling er beskadiget – hvad gør jeg?
Svar: Hvis du mod forventning skulle modtage en vare, der ikke lever op til dine forventninger, bedes du hurtigst muligt efter levering kontakte os på mail@vinstokken.dk Du kan læse mere om vores retningslinjer for reklamation her.

 

Har i gratis fragt?
Svar: Vi har gratis fragt ved køb over 1000 kr.


Trækker i penge, før varen afsendes?
Svar:  Din betaling hæves på din konto når vi afsender dine varer.


Er mine kortoplysninger sikre hos jer?
Svar: Ja helt bestemt. Vi efterlever alle de krav Pengeinstitutternes Betalings-Systemer (Nets) stiller til online betalingssikkerhed.  Når du handler hos Vinstokken.dk, sker det via en krypteret og sikkerhedsgodkendt betalingsterminal. Dine kortinformationer bliver sendt direktetil PBS via en SSL krypteret forbindelse. En SSL forbindelse er en sikkerhedsteknologi, der sørger for at alle oplysninger, der sendes forbliver private og uændrede. Vi har på intet tidspunkt adgang til dine kortoplysninger og de opbevares ikke hos Vinstokken.dk. Personoplysninger indsamles aldrig medmindre du selv har givet os disse oplysninger ved køb eller registrering, og de deles aldrig med tredjepart.  Vi bruger dine oplysninger til at gennemføre levering og service i forbindelse med dine køb. Derudover benytter vi din mailadresse til at sende dig relevante tilbud. Du kan til enhver tid framelde dig disse tilbud. Herudover kan vi bruge oplysningerne til at udvide kendskabet til vores kunder, med henblik på en forbedring af vores produkter og service.
Vi gemmer personoplysninger i 12 måneder.


Hvordan ved jeg om min bestilling er gået igennem?
Svar: Når du har bestilt din varer i vores webshop, så vil du indenfor kort modtage en kvittering på e-mail.

 

Er det muligt at få min gave pakket ind?
Svar: Vi pakker dine gaver ind for dig. Gaveindpakning koster 20,00 DKK. 

 

Kan jeg selv hente min ordre?
Svar: Du kan vælge at hente din ordre selv hos Vinstokken.dk på Michael Drewsens vej 12, 8270 Højbjerg